A tegnapi post élesítése után egy perccel akadtam bele ebbe a csodába. A tegnapi Trannonia még elsőkerékmeghajtású volt és viszonylag szériaközeli, de ez már egy másik kategória. Itt is látszik, hogy néhány alkatrész valaha más autóra lett kitalálva, hiszen éppen ez lényeg, a fészer tatralmából építkezni. Még mindig alig hiszem, hogy vannak emberek, akik tényleg elhasználják a "valamire még jó lesz" alkatrészeket. A fülke egy régi elektromos szállítóra hasonlít, kicsit megbolondítva a Barkas hűtőrácsával, alatta pedig talán egy Zsuk vagy Nysa alvázával. Természetesen ebben is a Pannonia falun mindig kéznél levő blokkja adja a hajtást, ki tudja milyen váltón keresztül a hátsó kerekekre. Talán még driftelni is leget vele. A Trannonia lovaskocsiszerű bakjához viszonyítva itt valódi luxussal találhatjuk magunkat szembe a kormány mögött és a tegnapi hirdetés szövegéből már okosodva tudjuk, hogy ez a plató bizony alkalmas élőállat szállítására.
Mit lehet még mondani? Azt hiszem már mindent láttam....