Első versenyzőnk a magyar ipar remeke, egy Puli, igazi "ipartörténeti különlegesség" az eladó szerint. A nyolcvanas években a Hódgép által gyártott mopedautó soha nem volt elterjedt az országban, talán a világon sem, de még a Wikipedia is megemlékezik róla, tehát legalább egy rajongója van ezen a földön.
Szerencsére nagyrészt szocialista autók alkatrészeiből épült amivel biztosan tele voltak vannak a bontók és a magyar kisipar is kétes kiváló minőségben gyártja őket.
A képen is látszk, hogy milyen kiváló állapotban van az autó! Karosszériaelemein nem látható rozsda (mert takarja az előregedett műanyag) és az illesztési hézagok mondjuk nem Wolfsburgot idézik, de az Epokitt és a csiszoló a legjobb barátunk. Egy-kettőre készen lesz. Javításra szorul, de (ugyan ezt az eladó nem közli) talán az a selymesen doromboló dízelmotor még megtartott valamit 4 fickós kilowattjából. Az ablakokat is biztosan meg lehet menteni csak be kell ugrani a házba egy kis ablaktisztítóért és csillogni fog mint új korában. Hát persze, hogy megéri azt a 400 ezret!
Annyi azért látszik a madárszaros (festékes?) ablakokon keresztül is, hogy belül kicsit hiányos a felszerelés. De kit is érdekel! csak egy út a bontóba és máris bedobharjuk a sportkormányt és a kagylósított Recarókat egy Alfából, négy maci mintájú alufelni egy tuning Micráról vagy Twingoról és indulhatunk csajozni a főutcára. A tetőablakon kersztül simogat a napfény/holdfény, az ülés mügé még éppen elfér a kötelező mélynyomó, és egy ilyen szép sárga verdára (pussy magnet yellow) biztos tapadnak a csajok.